Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Bara ett litet axplock av sommar o höst.









Ljuvligt dopp här hemma vid vårt lilla havsbad




Ja, nu när hösten är här finns dels mycket att minnas från sommaren som varit och dels mycket att njuta av just nu :). Sommaren var fantastisk och vi fick vår första semester tillsammans, äntligen efter fem år. Roligt var det också att äntligen få klart vårt lilla paradis nere i den lilla småbåtshamnen här hemma. Längtar redan till nästa vår när man kan börja vara där nere igen. Plocka fram utemöblerna igen på det nybyggda soldäcket. Hoppas få råd att köpa en liten plasteka också, så vi kan ro ut längre ut i hamnen och meta därifrån. Det vore underbart.






Lillebo






Lillebos utsikt från soldäck o brygga






Fortfarande har jag inte lärt mig min kamera, men oftast lyckas närbilder och utomhusbilder jag tar. Fjärilar och blommor älskar jag att fota.

































































Men nu, kära vänner är hösten här, och lönnarna nästan brinner. Det är så vackert!










En av våra många kantarellutflykter, här med Manda o Alex <3









Snart faller löven av och då brukar det kännas i mig som att naturen bara dör. Vet att många har svårt för höstarna, men låt oss se fram emot varje årstid. Inte lätt för många av oss, i synnerhet vi som lider av smärtsjukdomar som nästan förlamar oss när den kalla vintern kommer. Låt oss därför komma närmare varann med våra inre ljus, uppmuntra varandra, besöka varandra, stötta och hjälpa varandra. Då blir det lättare att stå ut för de som har det svårt under vinterhalvåret i synnerhet.

Sen kära vänner kommer en ny vår och en ny sommar som vi får längta till.















Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Torbjörn
skriven :

Väldigt mysiga bilder. Tack