Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Del 5 av mina sommarfoton <3

Idag är ingen bra dag. Det har varit en dag jag sett genom tåreregnet. Ibland är det såna dagar, och orsakerna skiftar sannerligen. Min tröst ikväll har varit att lägga ut resten av foton från sommaren och nytagna.

Återigen är min mamma så sjuk att hon igår kväll blev skickad med ambulans till sjukhuset. Vi, jag o min bror har i princip beslutat oss för att vi kommer att anmäla kommunen för vanvård (medicinsk) gällande vår älskade mamma.

Välkomna in här i värmen<3





Ja, ni vet ju redan att jag är facinerad av alla typer av fjärilar, så här är ännu en, men vet inte vad den heter. Men den tillhör naturen och är därför vacker i mina ögon :)







Sista kvällen vid min brors sommarställe. Älskar min storfamilj <3







Denna vy ser man från altanen på bilden ovan







Ibland talar himlen







... det gäller bara att vilja lyssna







... och följa






Sååå glad över att mitt Lillebo är så gott som helklart nu ...







Ett mkt dåligt mobilfoto, men dock ett foto som visar den nya lilla boden nere vid Lillebo som vi väntat på i flera år. Strax har jag målat klart den. Imorgon tror jag :)









...







...






Vacker!







Underbart! Nu har en ny härlig årstid börjat :)). Undrar hur många hundra liter det blir i år? :)







Mys med middag i Lillebo. Robban är dagens kock :)







En natt i somras fick jag sällskap av Manda o Alex. Det var så mysigt!







Innan sänggåendet så spelade vi Nya Finans







Mitt härliga utekök som vi skapat i sommar <3 Manda färdig för kvällstandborstning <3







En härlig ros hemma vid husgaveln






Vi har plockat hallon hos Mandas pappa. Såååå goooooda!







... och blåbären fick vi av hans mkt trevliga o goa flickvän Toy<3







Svarta vinbären plockade hon åt mig :)







<3<3<3







Nattfoto ute på Lillebos soldäck<3







Vår kära kisse Bosse har blivit biten rejält av en annan katt och fick en mkt svår infektion, så det blev veterinär och operation, dräneringsrör, penicillin, smärtstillande och tratt, i en hel vecka. I fredags på återbesöket tog de bort dräneringen. Vi tog bort tratten idag, och släppte ut honom för första ggn på en hel vecka. Stackars<3<3<3




En heldag på Countrywesternfestival i Furuvik Gävle






Jag, Robban o Alex. Manda vid kameran







Mkt vacker miljö där.







...







Manda o jag :)






Foton och personbeskrivningar på alla chimpanserna i parken :)







...







...






...







Ingen riktig western utan boots och cowboyhatt :). Mandas boots!







Dvärgsilkesapa






...







...







...







...







...







...







...






...







...






...







...







...






...






Precis en sån här gris hade vi som husdjur när min Lina var liten. Så gullig <3<3<3






Häftigt djur!







Min Manda <3 A real cowgirl :)<3






Sååå fiiin<3







...







...







...






Åh, minns tyvärr inte vad de hette. De var från USA. Otroligt duktiga countrysångare. Vi såg på flertalet koncerter under kvällen o förnatten, men det gick tyvärr inte att fota dem :/.









Fotat för några veckor sen. Min älskade mamma..... och nu ligger hon på sjukhuset igen....p g a att de/hennes boende inte sköter hennes medicinering som de ska. Idiot!!!!!!! (ansvarig läkare)







Fotat förra söndagen<3<3<3 Mit hjärta<3<3<3













Mitt älskade lilla barnbarn, Milo <3<3<3
Jag o Manda har tagit hand om honom i fem hela dagar då hans mor o far reste iväg o tog hand om varann lite. Vi hade fem underbara dagar med lillen <3<3<3 Kändes lite svårt idag när de hade hämtat honom.








Jag är så glad att mamma får vara med lite nu/hinna träffa Milo, sitt lilla barnbarnsbarn. Hon älskar honom så mkt<3. Min kära, goa Lina, mamma o Milo på bilden.







Här får gammelmomme besök i sin säng :) <3<3<3






Nu kära vänner, så är bilderna slut för denna gång, och jag är också slut för denna gång, Helt färdig! Just nu är det mkt svårigheter runt omkring livet, men så är det ju att vara människa. Att ha en fast grund i Gud är det som bär, när allting annat vacklar. Det är tryggt!

Gud välsigne er alla <3<3<3

Mia





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annika N
skriven :

Så fantastiskt många vackra och talande bilder du tagit och sen delar här Maria ! =) Så mycket värme här.... <3 .. Känner så med dig när det gäller din mamma! En stor och varm KRAM till dig Maria !!! <3