Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Min nya keramikfigur Selma som jag gjorde igår föll inatt, så nu har jag gjort om lite :)









 Här är Selma :). Hon är pingstvän och älskar att sjunga :)).









Jag var tvungen att byta ut hatten som gick sönder i hennes fall, men det gjorde ju inget. Hon gillar den nya :).






Hon är mycket stolt över sin figur och sin nya klänning :). Klädd till fest.







Vad det ska bli för färg på hennes utstyrsel har jag ingen aning om. Det har hon inte berättat för mig än ;)







Här sjunger hon ut rejält, soloverserna på, O store Gud :).




Mitt nästa projekt sen blir att skapa en man åt henne. Det blir nog en liten osäker äldstebror, för i det förhållandet är det hon som bestämmer! :).

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annika Nordenstam
skriven :

Hej vännen! Men åhh vilken härlig Selma! =D Du är duktig du! Stor kram till dig! Gud välsigne dig! =) /Annika