Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Några nyare foton :)








En liten glimt in i mitt nya lilla kök









Mitt lilla hjärta <3. Mommos älskling<3







Min älskade mamma med min brorsdotter Ida o hennes lilla Emmy<3







Idas man Fredrik med lillEmmy<3







Kära mor, min älskade dotter Lina o hennes lille Milo<3








Jag, mitt första steg mot blond igen, från att ha haft svart hår i över tio år :/. Får se hur lång tid det kommer att ta. Förmodligen måste jag klippa mig kort sen.






Lille Milo o min Lina<3







Mommos hjärtebarn<3<3<3









... och till sist, en stylad Manda :)<3 Snygging<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Vilka fina bilder på er allihop!! Önskar så mycket att jag kunde vara lite närmare och kunna träffas ofta!!

2 Anonym
skriven :

Vilka fina bilder på er allihop!! Önskar så mycket att jag kunde vara lite närmare och kunna träffas ofta!!