Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Vetebullar (kanel, vanilj)



Envis som en åsna. Nybakta för dagen, trots feber. Man är ju inte klok :), och lite väl mörka blev några av dem, men alla var så nöja :). Och vi hade en jättetrevlig seneftermiddag med min Lina och hennes Stefan :).




I förrgår bakade jag ju matbröd :). Sån är jag :), ibland får jag ryck, och då är det bara att åka med :). Så här blev de :)




Sweiziskt lantbröd och småfrallor med vallmofrön och småfrallor med smält ost. GOTT!!





Men NUUUU ........ ska jag inte göra NÅT ALLS mer idag :).

Önskar er alla en fiin kväll <3




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anette Högberg
skriven :

mmmm.... brända bullar är det bästa jag vet. När jag var liten bad jag alltid mamma att bränna en plåt bullar åt mej :)

2 Anette Högberg
skriven :

mmmm.... brända bullar är det bästa jag vet. När jag var liten bad jag alltid mamma att bränna en plåt bullar åt mej :)

3 Örjan
skriven :

Det ser väldigt gott ut. Du är duktig du :) Kram Örjan

4 Gittan
skriven :

Nu har jag läst en blogg för allra första gången! och det blev din! Vad fin den är. Måste nog tänka lite innan jag kan kommentera. Men vill säga att den hemlighet som lever i Jesusnamnet kan få det torraste ökenhjärtat att spira. Varje liv som berörs av Hans kärlek förändras.Jag vill beröras varje dag. Du, lilla Mia, är ett redskap i berörandet av människor.