Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Vår påsk 2011 + lite till <3





Vi hade två resmål under påsken i år. Först resa ner till Robbans föräldrar i Linköping i två dagar och sen vidare till min bror m familj i Sköllersta två dagar till innan hemresan, då vi besökte mamma i Gävle.
Tog med några bilder från i onsdags med, då jag följde med min Lina och lille Milo på babysim<3







Vi stannade i Gysinges underbara miljö för vår resepicknick. Vädret var underbart och alla var glada<3 På bilden Robban, Manda o jag.









Min Robban<3







Jag o bitar av Gysinge Herrgård







Alex o jag







Alex o Manda <3<3<3








På väg mot Linköping i solnedgången







En fascinerande syn. Från en villa gick en gångbro ut till en liten miniö med stuga o jaccuzzi på. Otroligt mysigt!!!








Här gjorde vi en utflykt med Robbans mor o far till ett ställe där de bodde när Robban var liten, Skärblacka. Här utanför huset där de både bodde och arbetade. Roberts pappa Rune är gammal pingstpastor och hade tjänst här i dåvarande Sion Skärblacka mellan 1963-69.







Här står han igen, Rune Sahrling, käre svärfar utanför sitt gamla jobb.






Picknick i det gröna<3 :)







...







Rune & Elsa Sahrling, mina goa svärföräldrar<3






Ett vackert hörn på deras altanhörn







i deras rabatt







...






...






Dags att resa vidare. Här står far o son innan vi drar iväg :)<3










Sköllersta nu ...




Här ute på min brors altan. Ida o Fredrik, det nygifta paret, min brorsdotter med man<3







Mys i vårvärmen. Fredrik, Ida och min Robban







Efter grillningen<3 Familjemys<3 Fr v Björn, Hanna, stående min bror Tomas, sen Fredrik, Ida







...







Hanna och Idas hund Hugo







<3 Innemys i köket <3







Ekskog i Sköllersta som badar i vitsippor. Såååå vackert!!!













Nu har resan gått mot hemmet igen. Här stannar vi till hos mamma<3. Solen sken och värmen var otrolig. Här äter vi MAX-mat på altanen.







...






Manda, inne hos mamma<3









Onsdag 27/4





Lille Milo har fått en läragåstol som han älskar<3 Han springer fram :)))









.... överallt, och in under bord och inget erkar kunna stoppa honom :))<3<3<3







Mtt älskade lilla barnbarn<3<3<3<3<3<3<3<3<3












Älskar honom sååå gränslöst<3 Här precis innan babysimmet.







Här är Milo med sin älskade mamma, min goa dotter. Jag älskar dem sååååååååååååååååååååååååå<3











Ibland känner jag att jag skulle vilja kunna uttrycka med ord hur mycket jag älskar alla dessa människor som ingår i min stora familj, men det är omöjligt. Jag är lyckligt lottad som KAN älska så stort, och har så många som står mig så nära. Känner mig också så älskad och tacksamheten över det är så stor. Sååå glad över er alla.





Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annika Nordenstam
skriven :

Hej min vän ! Blir alltid så glad när jag ser att du skrivit ett nytt inlägg i din blogg! =) Tack för allt som du delar i både ord och bild! Önskar dig en skön och välsignad helg ! Varm Kram /Annika