Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Förkylning, hostnätter och liv <3 27/1-11










Ligger i sängen och har det besvärligt med en envis rethosta och ont i halsen. Jag tror jag blivit smittad av mitt lilla
barnbarn :). Men hur lätt är det att hålla avstånd mot honom??? :). En av våra katter, Astrid (bilden) har hållit mig sällskap här i sängen. Hon är en underbar och klok katt, och väldigt "mammig" :).

Längtar så otroligt till vår och sommar nu. I maj ska jag och Robban åka till Göteborg och delta i årets Gitarrmässa där. Det var nog tre år sen sist tror jag. Det ska bli kalaskul! Och i sommar (midsommarveckan) då blir det Torpkonferensen. Underbart!



 
Här ett minne från i somras. Min Manda och Robbans son Alex. Visst är de fina!
Jag fotade dem i somras här hemma vid vårt mysiga lilla havsbad.









Här har vi Robban och Alex. Jag älskar det här fotot! <3 Ljuvliga sommar! Här var vi i Linköping och hälsade på Robbans föräldrar. Tänk vad många gulkorn det finns i livet när man börjar bläddra i minnenas bank :)








Här är ett nytt foto. Min älskade mamma och jag helgen som var. Jag är så tacksam till Gud att han gjort så mycket i henne, att hon får fungera så bra efter den mkt svåra stroken hon fick för tre år sen. Älskar henne såååå<3
Vet ni, när vi sitter så här, mamma och jag, pratar om livet och hon smeker min kind så ömt, då blir jag så liten, då kommer lilla jag fram. Det är en så skön känsla att få "våga" släppa fram de känslorna ibland. Jag älskar min mamma mer än ord går att beskriva, och jag tackar Gud för varje dag hon får vara kvar hos oss<3







Här är min kära bror Tomas, för ett kort tag sen när vi var samlade hos mamma. Vi har en så fin relation och jag är så glad över hela hans familj <3 <vi är som en stor familj<3.








Det här fotot tog jag året innan mamma blev sjuk. Här står hon och håller om sin älskade lillebror Henry "Henkan", min goa morbror. Han har varit ett stort stöd sen mamma blev sjuk<3<3<3









23:e september 2006, då gifte vi oss, Robban o jag. Det var en varm och solig höstdag. Amanda o Alex som nu är ett par, de var tärna och marskalk på vårt bröllop :). De har alltså gått tillsammans en gång upp mot altaret...he he ...he, kan man ju säga. Men nästa gång de gör det är det säkerligen som blivande brud och brudgum :). De har ju alltså inte växt upp som syskon utan träffades  när vi blev ett par. Sen blev de kompisar, sen vänner, och för två år sen så blev de ett par på riktigt :)<3.










Här är ett fint foto på min kära mamma, på midsommarafton ett halvår innan hon blev så svårt sjuk.









Fyra generationer :). Mamma, jag, min dotter Lina, och hennes lille son Milo<3








Här är mitt lilla hjärta<3



Robban kom hem från jobbet nyss och nu hör jag att han börjat laga nån mat därnere. Och här ligger jag. Får dåligt samvete, men benen bär mig inte just nu. Tur jag har världens snällaste man :)<3



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: