Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

23/9 - 2006 gifte vi oss, o igår firade vi fyra år <3



En vacker, solig, men lite vindrik dag för fyra år sen gifte vi oss. Det här fotot togs nere i vår lilla hamn. Det syns på mitt hår att vinden tar i :).







Ett till av fotona på bröllopsdagen. Till vänster om Robban är min Amanda. Till höger om mig är Robbans son Alex. Då var de vänner, men nu är de ett par sen en längre tid tillbaka :), så kan det gå :) <3<3<3







Igår på Kinarestaurangen <3







Naturens glada hösthälsning <3







En stunds avkoppling på en parkbänk i den mörknande staden<3







...







Manda o jag :). vår privatfotograf <3<3<3







De tre röda rosorna jag fick av Robban, och det fina silverhalsbandet <3




Nu ser vi fram emot fortsättningen, och ber om Guds beskydd och vägledning <3<3<3



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: