Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Kalasdag 25 september




Här firades Daniel, Mandas pappa. Vi hade en jättetrevlig dag och förutom min familj, så kom även hans äldsta dotter med hennes familj, och senare även hans syster med man. Vi hade en jättefin eftermiddag tillsammans. Det blev smörgåstårta, kaffe, dajmtårta, jordgubbar m grädde, och bullar ... med andra ord ett riktigt kalas!





Vad är då detta?? :), Jo, vad gör man om man ska vispa grädde till en smarrig efterrätt om man inte har någon elvisp? Jo, om man är lika påhittig och händig som Mandas pappa (min exman) så hämtar man borrmaskinen i verkstan och kopplar på en visp. Så enkelt var det :)).







Det gick fort och vi fick oss alla ett gott skratt, och gott blev det :).







Härliga frukter







En grym smörgåstårta bjöd han oss på....MUMS!







Här i mitten, födelsedagsbarnet Daniel, omgiven av Manda (th), vår dotter, o Lina (tv), min dotter, och mitt barnbarn i hennes mage :)).













Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: