Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

17-18 december 2011




Glöm inte att minnas de ensamma i jul. Bjud hem någon. Du kommer att få uppleva glädje och välsignelse över detta. Alla kan vi hamna i en sån situation och ingen av oss vill vara ensamma en julafton. Gud välsigne er alla<3









Igår var vi o hälsade på älskade mamma. Här min Manda med momme. Underbart att se dem, o de starka band de har till varandra<3








I mammas julmysiga fönster<3







När vi satt hos mamsen o fikade igår så kom två av mina halvsystrar dit. Jättekul! Vi hade några trevliga timmar tillsammans :) <3







På förmiddagen idag tog jag mig en promenad till vår lilla byaffär för att köpa lite ingredienser till julgodis.







På väg till affären, genom kyrkogården ...







Vår jättefina o gamla kyrka här i byn, Söderala kyrka<3






Kära mamma o jag <3







Väggtext i mitt vardagsrum







Några av mina färdiga pusseltavlor







Min underbara, älskade lilla Milo, idag när vi bakade/gjorde julgodis<3<3<3






Knäck ...







... o en kopp kaffe :)






... saffransdeg på jäsning :)







En glad o busig liten sötnos, mommos älskling<3<3<3





Det går utan formar med :))








Lussebullarna färdiga, o MYCKET goda.





Nu har vi satt oss ner i soffan med allt gott vi gjort, o myser och ser på en film tillsammans.

Allt gott till er alla, dessa dagar före jul.

Kram kram
Mia

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Tolmia
skriven :

Å va fina ni är allihopa <3

Marina