Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Del 1 Lite av mina sommarupplevelser i bilder





Jag älskar sommaren! Och jag älskar att dela med mig av vad jag sett och upplevt. Följ gärna med i min sommar 2011 i bilder. Jag har säkert gjort mkt mindre än de flesta, men jag upplever varje ögonblick som äventyr, varje blomma som en skattkista. Del 1 är egentligen del 2, för att jag har ju redan lagt ut en massa bilder från Torpkonferensen mm, men nåväl, jag kallar detta för del 1 :). Jag kommer att lägga in foton varje dag nu (hoppas jag).





Här är vi på väg till min brors sommarställe neråt i Sverige. Givetvis stannar vi och öppnar massäcken i Gysinge redan, där det är så vackert och mysigt. Det var Robban, jag, Alex och Manda.







Jag i Alex hatt ://







En stund sken solen, men sen blev det riktigt natta på himlen. Här öste det ner!







Och i bilen fanns ju naturligtvis min maskot "Tilda". Ja ja ja, jag vet att det är löjligt, men vet ni, jag har blivit så vuxen och så stark i mig själv att jag inte bryr mig om att det är löjligt. Jag gillar min Tilda :) <3






Och jag blir ju som galen när jag ser fjärilar, älskar dem (jag har ju en intatuerad med). Ska kolla vad denna heter. Visst är den vacker!







Här är vi parkerade vid ett underbart sommarställe. Vi fick för andra gången denna sommar låna min brors familjs husvagn. Här klipps Manda av sin kusin Malin.







Robban o jag ute på en promenad. Jag tog lite naturfoton då.





...






...






...







...







...







...







...






...







...







Naturens egen stämgaffel, och gissa så underbar ton den hade







...








...






...







Tappade min tumring ... och när jag såg den låg bland stenarna ryste jag till. Bilden talade starkt till mig.







...







...






Mys på altanen med vår storfamilj <3, här Robban, min svägerska Annika, deras Malin, min Amanda, hennes Alex (Robbans son), och min bror Tomas.






Min kära brorsdotter Malin<3






Härliga ställe <3<3<3







Gott!!!! Här visar Manda upp en nystekt, öppnad ärtskida, som är uppväxt på hennes pappas tomt.







Här är det vila som gäller, och kö till "utefrisörerna" Manda (färgade Malins hår, Malin (klippte mitt hår), Jag klippte Malins hår och Alex hår och Inga-Lills hår.








Här klipper Malin mitt hår (bara toppar)







Ännu en vacker o mystisk fjäril. Ska leta efter artens namn.







Här, mina vänner är vi i Göteborg, på väg till Hönö med färjan. Där slutar jag idag. Fortsättning följer ;)

Kram o god natt alla fina<3
Mia

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: