Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Mys med min Manda i Lillebo <3 10/5-11




"Min plats att vara"







redigerat foto (fotat från vår brygga)








Manda vid gitarren. Jag älskar att se henne glad och höra henne sjunga. Hon har så fin röst<3








Min älskade dotter <3<3<3







Soldäcket vid Lillebo<3 Det är helt otroligt vad jag älskar detta lilla paradis!!!!<3<3<3








MYS!!!!!








Här finns så mycket vila, lugn och ro, och fiskmåsarnas ljuvliga skri. En del hatar det ljudet, men jag älskar det. För mig betyder det hav och frihet <3







<3<3<3







Jag är sååå tacksam över att få ha denna härliga plats, och bara få njuta av Guds skapelser i naturen.






En stund av filosoferande<3






Här finner jag inspiration till allt skapande. Det är ljuvligt!<3


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: