Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Kalasdag <3<3<3








Hurra hurra hurraaaaaa!!!! Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Milos födelsedag <3<3<3

Fattar inte hur snabbt tiden går. Kanske det blir så när man inte är purung längre …Hmmmm. Men det gör ingenting. Jag är ju en mormor nu , och det är inte illa. Det är helt otroligt hur mkt kärlek som ryms i mitt hjärta. Man blir förundrad. Jag älskar mina två flickor av hela mitt hjärta, jag älskar också lilla Milo, mommos lillplutt av hela mitt hjärta, och jag älskar fler som står mig nära också av hela mitt hjärta. Jag är sååå rik!

Jag o Manda var tidiga till det blivande kalaset idag för att hjälpa till lite. Jag fick äran att göra tårtan, o det vet ju alla att det gör jag så gärna. Jag älskar att göra alla typer av tårtor och bakverk, men äter inte direkt sånt själv. Tycker det är för sött. Min svaghet däremot är smörgåstårta…MUMS… då helst min egen. Hmm… det lät divigt…flåt, men det är faktiskt sant.

Vi har alltså haft en jättefin dag med lillplutten i centrum, och han fick smaka lite tårta han med. Gissa om han tyckte om det.

Han fick en Baby Björn-potta av oss i present. Dags att börja pott-träna nu, och så fick han ett jättegulligt förkläde av mig, som vi tog med hem till oss. Det ska han ha när han ska baka med sin mommo, o det blir mååååånga gånger.

Nu är vi hemma igen, Manda o jag. Nu blir det en kopp te och en film med henne. Vi ska se ”The proposal”, en romantisk komedi. Manda rekommenderar den varmt.







Min lilla goding, födelsedagsbarnet<3 med sin nya Bobby-Car





Önskar er alla en fin avslutning på kvällen och en god natt.

Love

Mia

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Vilken vacker tårta och vilket vackert barnbarn!!!