Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Regn och solsken






Här fick jag härligt besök på Alfta Rehab på Mors dag :) <3<3<3. Presenter o grillning och massa solsken ute på bryggan. Underbart!








Mmmmmmm........ (Foto:Manda)







En dag att minnas för livet :) (Foto:Manda)







Underbara natur, i underbara Alfta<3<3<3







...






Manda o jag sjöng o myste så pass <3<3<3 (Foto:Manda)






... (Foto:Manda)






Du och jag Manda, tror jag det, du och jag mamma <3 (Foto:Alex)






<3<3<3 (Foto:Alex)







Härliga Magdalena i lila, o glada Annika, några ur personalen, fixar grillningen när vi i rehabgruppen grillade pinnbröd. Hur mysigt som helst! <3






Inget är som att äta utomhus, sommarkänslan var 100% på topp denna härliga dag.







Mys, mys :) (Fotat av en av mina rehabvänner)






Utanför ett av de charmiga husen på Rehabområdet, o en gokisse som vi såg varje dag :)







Lite bilder inifrån det som var mitt hem i tre veckor<3. Här del av matsalen/restaurangen.






...







...







...





En liten pyttedel av vår jättealtan där vi ofta satt när solen värmde<3, o i den soffan låg jag ofta o vilade och läste, eller bara umgicks o hade det mysigt med mina härliga vänner<3







...







... (Fotat av Tina i köket)







Här är jag o en del av mina goa vänner, från vänster Carina, Birgitta, jag, Anna o Pia <3 (Foto:Tina)







Jag o goTina som jobbar i köket. (Foto: Joel, kock)?






Lite bus med en av mina vänner. På bild också Tina o vår goe kock Joel :) (Foto:Rehabvän)







Bus, bus ;) (Foto:Rehabvän)







Snygg-Erik ....öhhhh, nä, vad sa jag.... SNYGG-JOEL, menar jag ;)







Tina, jag o Joel (Foto:Rehabvän)






... (Foto:Rehabvän)






Här är vår te o kaffehämtningshörna. Dygnet runt självservering. Härligt!!





Receptionen, och i korridoren rakt in var mitt rum en bit in på höger sida. Otroligt trivsamt!






Receptionen fotat från entrén





När ni tittar på följande bilder från vår vackra natur, hur kan man ens tänka sig att förneka att någon medvetet skapat allt det vackra? Njut!





Underbar promenad, här med vännerna Pia och Anna<3






...







...







...






...







...






...







...







...






...







...






...







T v Anna, t h Linnéa och i mitten vår goa sjukgymnast Stefan.







...






Nu är jag hemma, och det känns både bra, konstigt, ledsamt och roligt. Längtar så mkt till att få återvända till Alfta v 32 på återuppföljningsvecka med hela gänget. Joag kommer också att återvända dit en vecka varje vår, med eller utan ekonomisk hjälp. Jag har kommit på att jag är värd det :).





Idag gjorde Manda o Alex maten medan jag fick VILA. Middagen inspirerades av allt jag berättat om den goda o nyttiga mat jag ätit på Alfta :). Härligt! Så nu blir det mkt nyttigt här hemma framöver. Kula att ungdomarna hänger på!

Nu är det dags för natt nr två här hemma :). Önskar er alla en god natt, och skickar ut varma kramar till er alla ute i cyber<3<3<3

Mia



♥♥♥

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: