Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Delar av 2013 års sommar. Bl a lite bilder från Göta kanal, familjen

 
 
 
 
 
 
 Några av många bilder från sommarens  vecka på Göta kanal. Kommer att lägga ut fler sen, och fler bilder från hela sommaren. Har problem med min egen dator just nu, så att nu lånade jag en väns dator en liten stund, bara för att få iväg just de här korten, så inte de också försvinner.
 
Resan var underbar!
 
Det var Tomas Munkas Larsson (min bror), Annika (svägerska), och jag. Jag låter bilderna få tala för sig själv här, men vid nästa tillfälle när jag är hemma i stan så blir det mkt text blandat med foton och upplevelser från sommaren.
 
Gud är God och jag har fått uppleva mycket från Honom med. Det blir lite inlägg om det i höst.
 
Jag ska ju gå ett år till på skrivarlinjen fortsättning distans i Bollnäs, och det känns jättebra. Två träffar i månaden och resten av arbetet (skrivandet och läsandet) blir hemma. Passar mig bra eftersom jag inte är frisk.
 
Hoppas ni alla både gamla och nya läsare har haft en fin sommar. Jag har ju haft ett längre uppehåll härifrån, var mkt dålig under vintern. Men mår bättre nu. Tack och lov. Varje dag är en gåva<3.
 
Önskar er alla en god natt och Guds välsignelse.
 
Imorgon återvänder jag till stan och kan skriva mer ordentligt här. Var vid gott mod.
 
Varma goa kramar till er som behöver en <3
 
Mia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Här är min äldsta dotter och mina små barnbarn. Kärlek<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min yngsta dotter Manda o hennes Alex <3
 
 
 
 
 
 
Manda <3
 
 
 
 
 
 
Min bror Tomas o vår älskade mamma <3
 
 
 
 
 
 
Jag o kära mor <3
 
 
 
 
 
 
Tänk alltid på detta, mina vänner. Läs detta kapitel i Bibeln. Tänk vilken fin värld vi skulle få om vi alla kunde släppa in kärleken ända in och fullt ut i våra hjärtan, och lära oss den utgivande kärleken, den som inte kräver något, den som bara ger, som bara älskar ... Agape <3
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: