Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Midsommarafton 2013

 
Ja, nu är hösten på intågande och jag sitter oh bläddra i sommarens foton på datorn. Tänkte att den här gången får det bli att jag delar med mig av mina foton från midsommarafton. Jag firade den på dagen tillsammans med min dotter Amanda, och hennes fästman Alex. Vi var då på Söderala hembygdsgård. Där har vi firat många skolavslutningar genom åren. Älskar den platsen. Men det var faktiskt första gången vi firade midsommar där. Vädret var fantastiskt och vi var glada och hade en fantastisk dag.
 
Senare åkte vi till Amandas pappa Daniel, och hans fru Toy. Vi grillade tillsammans och åt jordgubbar och allt som hör till. De har en fantastisk trädgård, så jag var tvungen att fota lite där :).
 
Senare mot kvällningen tog vi en biltur allihopa. Jag var lite barnsligt envis, eller mycket barnslig rättare sagt. Jag ville plocka de rätta sorterna blommor som ska läggas under huvudkudden på midsommaraftonsnatten. Det gjorde jag, hittade alla sju sorter :)). Så vi får väl se då vad som händerunder året :)......nä, ärligt talat så är det skönt att vara "ensam" just nu. Behöver det. Vill Gud något annat, så kommer det att visa sig.
 
Vi åkte iväg också till en plats där vi ofta var med barnen när de var små, till en tjärn, en charmig plats. Där fotade jag också lite, men tog bara med ett fåtal, redigerade bilder men min lite speciella touch på.
 
Nåja, nu är ni välkomna hit till min värme. Följ med på en liten retur till midsommarafton år 2013 <3.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag minns inte riktigt, men jag tror de var Amanda som i jordgubbsskålen fann denna roliga "gubbe", som såg ut som en mun med röda läppar....ha ha ha.... vi fick roligt kan jag säga :)))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Hi hi hi ....
 
 
 
 
 
 ;)))))
 
 
 
 ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så där ja :). Nu vill jag önska er alla en riktigt god natt.
 
Det var den sommaren. Den underbara! Nu välkomnar vi hösten, de sprakande löven, de härliga kantarellskogarna, den rena klara luften mm mm.
 
Varje årstid har sin charm. Ta vara på det. Livet. Det pågår hela tiden. Nu hälsar oss hösten välkommen :).
 
Kram <3
 
Mia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Manda
skriven :

Underbara midsommar bilder :) SOM JAG TAGIT! höhö.. Det var en riktigt skön dag :) Älskar pussmunnen!<3

Svar: Oj, förlåt hjärtat att jag glömt igen. Ska lägga till det. Älskar dig<3Mamman<3
Mia