Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Drömverkstan 👍🏻☀️❤️

❤️❤️❤️
 
🥐☕️🎨🎨🎨🛣🔧🔨
 
 
Jomen👍🏻☕️, allt börjar ju med en kopp kaffe😜.
Så trevligt att vara på Drömverkstan. Har blivit en mkt viktig del i mitt liv. Det sjuder inom mig av skaparlust. Försöker verkligen lyssna in kroppen samtidigt, men allt jag gör är emot kroppen. Den mår uselt. Men i själen mår jag toppen👍🏻😍.
 
 
 
Man måste ju också titta till saker man redan gjort, som står på torkning innan bränning.
 
 
Här har jag slipat träbitarnas kanter, blött upp bilderna, penslat på våtrumslim på brädbitarna, sen lag på fotona och pressat ut ev bubblor, o markerat kanterna. Det ska torkas minst 6 timmar. Det hör gjorde jag igår.
om jag orkar i eftermiddag så åker jag dit och fortsätter jobba med dem. Nu är det dags att mkt noga skära bort allt lverflöd av Epsons matt arkiv fotopapper, sen pensla på matt klarlack över bilderna.
Till sist målas alla kanter i någon färg. Jag väljer svart. Putsar sen litegrann så en liten "ruff" känsla kommer fram.
 
 
 
🕯🕯🕯
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: