Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebär, det är jag.

Gomorron💖

 
 
 
Mitt nya inneställe😍👍💖
 
❤️ 
 
 
Här är det -Drömverkstan! 
 
Här är det öppet för barn, ungdomar och vuxna i alla åldrar. Här finns alla möjliga typer av skapande. Det finns ett komplett serum, en stor rejäl snickarverkstad och ett stort rum där man kan måla, skapa i lera/keramik, pyssla, med allt möjligt. Mkt böcker finns om man saknar fantasi, vilket inte jag gör😜. 
 
 
 
 
Små muggar blir det här, lämpliga till glögg?
 
 
 
 
 
Min nya egna arbetsrock som jag ska ha när jag skapar, i färg eller lera eller i träverkstan👍😎.
 
 
 
 
Tyvärr gick den här sönder under frakten till Drömverkstan. Men jag ska göra en ny.
 
Jag har köpt egen lera och egna glasyrer (riktiga glasyrer). Jag valde en matt rosa/grå, jättesnygg glasyr, och en transparent/genomskinlig glasyr, och en mkt vacker smaragdgrön glasyr. Det blir roligt. 
 
 
 
Jag har också planerat att göra en till klocka gjord av en träkil. Urverk o visare har jag köpt på Clas Ohlson. Det är inte helt enkelt kan jag säga, men ni får se vartefter arbetet fortgår.
 
 
Jag har gjort ett litet experiment som jag visade igår. Att måla tavlor med enbart kaffe! Testa det! Jättekul. Du behöver bara papper och dina fingrar och en skvätt lite starkare kaffe.
 
 
 
Målat med bara kaffe o mina fingrar, lade bara på lite kontrast o då kom blåfärgande fram. Spännande👍😇😊
 
 
 
 
Målat med mina fingrar och barnbarnets fingerfärg🤗🎨🎨🎨🎨🎨🎨
 
🍁🍂🌾🌿🌲
 
Njutav hösten! Ut i skogen!
 
🥐🌭🍦☕️🍫
 
Glöm inte fikakorgen♥️☕️🌲
 
 
Önskar er alla en underbart skön höstdag👍🎨☕️♥️
 
Kram från mig♥️♥️♥️
 
Mia
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 NORRSKEN EMMA
skriven :

ha en fotsätt bra dag

kramixx

Svar: Tack😎..... Samma till dig.... kram😍
Mia Ökenblomma