Ökenblomman

En levande asfaltsblomma med allt vad det innebÀr, det Àr jag.

Hej alla😍

 
Tro det eller ej, jag Àr tillbaka. Hoppas jag fÄr ork o inspiration att skriva lite nu dÄ. Det var minst sagt lÀngesen sist. Mkt har hÀnt i mitt liv. Jag har uppdaterat texten Om mig, sen sÄ fÄr det bli att det kommer lite nytt varteftersom. Hoppas ocksÄ fÄ tillbaka lusten att fotografera. 
 
Mina dagar Àr inte lÄnga. Vaknar vid 8-9, och lÀgger mig vid 19-tiden. Hoppas det ocksÄ kan Àndras. Men allt handlar ju om att kroppen mÄste bli starkare. Och jag kÀnner ocksÄ en stark lÀngtan efter att fÄ möta kÀrleken.
 
 
En av mina senaste "konstverk". Satt med barnbarnet och lekte med fingerfÀrdig, mina hÀnder och kaffe, alltsÄ jag mÄlade med kaffe. Det var mkt intressant!
 
 
 
 
 
HĂ€r Ă€r min Ă€lskade mamma begraven, tillsammans med sin mamma o pappa o lillebror. Den lilla Ă€ngeln har jag satt dit😭. Lilla mamma💖💖💖. NorrtĂ€lje kyrkogĂ„rd. 
 
 

 

"Att finna en plats för vila

Àr som att Àga en droppe av havet

 

Hur ska jag finna den?

 

SÄ mycket som kommer i vÀgen

 

Att bana en stig genom en ocean

för att finna det lilla som Àr mitt

Den lilla droppen i det stora

 

eller vilan jag behöver

i det kaos som ibland vill kallas livet"

 

Varma Goa kramar till er alla! I'll be back verk soonđŸ˜ŽđŸ˜„đŸ•ŻđŸ™đŸ’–

 
 
 https://m.starmakerstudios.com/share?recording_id=6755399282625948
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: